Aandacht vragers...... of op een ander manier opvallend......

Er zijn een aantal personen die zich niet herkennen in de stand! Ze staan te laag of (ja je hebt ze erbij te hoog! Personen die blijven "zeuren" over andere deelnemers die er geen verstand van hebben! Lijst kan natuurlijk altijd aangevuld worden!
Wil je niet genoemd worden? Laat het me weten!

Lenie Hamer staat 51 maar heeft Rusland als kampioen!
Anita Haan "waarom vergeet je mij er zijn toch nog zoveel anderen!", vergeten bij een uitslag met 100% score! (foto wie o wie ABBA)
André Philips "ik sta niet lang meer 1e", vanaf dag 2! (foto kopenhagen)
Brenda Delger "onbegrijpelijk dat ik zo ben gestegen", 1 plek - maar 14 punten verwijderd voor een prijs. (foto bhv zuidbroek)
Piet Beintema "jullie kunnen me allemaal wat", hij is nu gewoon de beste van kamer 2.07. (foto bouw Euroborg)
Arnold Keizer "Ik heb geen verstand van voetbal, kan ik dan wel meedoen?", heeft dus het hele toernooi bij de top 6 gezeten!!!! (foto team financien zonder Arnold)

2 opmerkingen:

  1. Antoon, helemaal super! Eindelijk een vermelding... Met foto en al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, ja waar internet goed voor is!!!

    BeantwoordenVerwijderen